تاریخچه آهنگ پیشواز تلفن همراه در ایران

آهنگ پیشواز تلفن همراه، صدایی است که در هنگام تماس با شماره موردنظر، به‌صورت خودکار پخش می‌شود. این آهنگ معمولاً از قطعات موسیقی شناخته شده یا آثار هنرمندان محبوب موجود در بانک صوتی اپراتور تلفن همراه استفاده می‌شود.
پیشواز تلفن همراه در ایران در سال ۱۳۸۵ برای اولین‌بار توسط شرکت‌ ایرانسل و بعد از آن همراه اول و رایتل راه اندازی گردید. در آن زمان، پیشواز‌ها به‌صورت موسیقی بی‌کلام، صدای خوانندگان و… بودند و به‌عنوان یک خدمات اضافی برای کاربران تلفن همراه ارائه می‌شدند.
در سال ۱۳۹۰، پس از تصویب قانون جدید تجارت الکترونیک، خدمات پیشواز تلفن همراه به‌عنوان یک خدمات الکترونیک قابل‌استفاده شد.
امروزه، پیشواز‌های تلفن همراه با محتوای مختلف از جمله آثار موسیقی هنرمندان گوناگون، موسیقی بی کلام،  صدای طبیعت و دیالوگ های معروف، دکلمه، شعر و… ارائه می‌شوند و کاربران می‌توانند با انتخاب صدای پیشواز موردعلاقه خود، تلفن همراه خود را شخصی‌سازی کنند.

شرکت ایرانسل با راه‌اندازی اپلیکیشن پیشواز که بعداً به ریتم تغییر نام پیدا کرد، اقدام به ارائه خدمات متفاوت و ویژه‌ای به کاربران خود نموده است. برای مثال این اپلیکیشن با دارابودن تعداد زیادی انواع موسیقی و موزیک ویدئو در نوع خود منحصربه‌فرد می باشد. امکان برش قسمت موردعلاقه آهنگ توسط کاربر، فعال‌سازی هم‌زمان چند آهنگ پیشواز روی یک خط و سرویس ویژه مخاطب خاص که طرفداران  زیادی را به خود جلب کرده است، از خدمات فوق‌العاده جذاب این سامانه هستند.
در سال 1401 شرکت پیش‌گامان یارا کیش نماینده انحصاری آوای انتظار ایرانسل و شرکت چکاوا برای نخستین ‌بار در ایران اقدام به راه‌اندازی پیشواز تجاری تلفن همراه نمودند. در این خدمت پیشواز تلفن همراه به مرجعی برای تبلیغات کسب ‌وکار افراد، شرکت‌ها، سازمان‌ها و… شده است؛ بنابراین امکان‌داشتن یک تیزر صوتی با صدای بهترین گویندگان و حتی خود شخص با هزینه‌ای به‌صرفه جهت یک تبلیغ منحصر به فرد فراهم شده است.

کارشناسان سایت پیشواز چکاوا آماده ارائه همه راهنمایی های لازم جهت بهره مندی شما عزیزان از استفاده انواع خدمات پیشواز تلفن همراه هستند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09001024809 تماس بگیرید.

قیمت نریشن
امتیاز دهی به این مطلب